Søndag nat klokken 01.33.
med en billedecollage med billeder som er taget de sidste par dage og "jeg er så glad"
De sidste mange dage er bare fløjet afsted, der er sket så meget. Jeg har de sidste par dage været til Distortion, og kommet hjem sent og fået minimalt antal timers søvn. Men alligevel har jeg haft det über sjovt med dejlige mennesker. Jeg har de sidste par dage formået at: danse utrolig meget, og enda med grise og en dinosaur, grint umådeligt meget, taget den samme cykeltaxa 3 gange, lege ko-klappe-leg flere gange på en aften, mødt en masse nye søde mennesker (åh, ham.. hjertehjerte), læst en masse fysik (eller hvad jeg synes er meget... Det er nok i virkeligheden ikke særlig meget, men i forhold til hvad jeg plejer at læse af de lektier vi har haft for i fysik, er det meget!), været på café 4 gange på 24 timer,  været sammen med nogle af dem jeg aller bedst kan lide i hele verdenen, og haft nogle af de bedste, sjoveste, oplevelsesrige, grineren, blærede, mindeværdige dage i mit liv, blive skide forkølet men alligevel har jeg det fucking godt. jeg er så glad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar